|
Post by audiolex on Apr 3, 2008 12:27:25 GMT 1
- Joachim Vanstaen
- Brecht Verstraete
- Jeroen Depinois
- Alexander Cappelle
- Fredéric Decoster
- Joy Alleman
- Dieter Glorie (?)
|
|
|
Post by erevoorzitter on Apr 10, 2008 21:12:01 GMT 1
Olala! Het loopt hier enorm storm voor dit initiatief. Nu al wordt beslist dat we uitbreiden naar een deelnemersveld van 30 man. Maar dan stopt het wel. Dus wees snel indien je dit sportieve, culturele en bachanale tochtje niet wil missen!!!
|
|
|
Post by jirrebrennikov on Apr 10, 2008 22:09:31 GMT 1
Mag ik melden dat Fredéric Decoster zich reeds heeft ingeschreven via de_elleboog@hotmail.com. Ik noteer hem dan ook op de lijst.
|
|
|
Post by jirrebrennikov on Apr 20, 2008 10:19:48 GMT 1
Ja hoor vrienden, de tour d'Ypres is hot as a bakploate: hieronder leest u de mail die Joy Alleman stuurde:
Beste Elleboogers,
Naar aanleiding van jullie geweldige tour d’ypres werd ik gecontacteerd door de 2e beste speler van Brielen Sport (initialen BV) om dit jaar jullie te helpen uit de wind te zetten op jullie tour d’ypres.
Ook ik ben wielerfanaat (zie supercycling; waar ik btw voor Brecht V. sta momenteel) , als fiets heb ik een echte Runner (herkenbaar aan de sticker) met het oude ‘vitessesysteem’!!!!!
Ik zou ook graag nog eens samen een woordje praten terwijl we aan het koersen zijn met de heer jeroen depinois, u allen tevens bekend als mijn manager.
Ik zal zeker deelnemen als de zaterdag dat we gaan fietsen buiten mijn eindwerkperiode valt.
Met vriendelijke groet,
Frankie Loosveld alias Joy Alleman (winnaar 1e gert-verheyen voetbalquiz te gent).
|
|
|
Post by Fr on Apr 26, 2008 11:34:54 GMT 1
jerre, wien zin manager zieje gie eigenlijk NIET? ?? Je moet gie nog è bitje poen schepn met ol dat talent...
|
|
|
Post by audiolex on May 5, 2008 17:22:52 GMT 1
Binnen 2 weken is het zover. Voorlopig zijn de ingeschrevenen nog beperkt. Als jullie nog mensen kennen die mee willen fietsen. Laat het weten!
|
|
|
Post by Jeroen Depinois on Dec 17, 2012 10:38:53 GMT 1
Wanneer is dat nu ook al weer, die Tour d'Ypres?
|
|